Informacija

Svarbi informacija Prieš užsakant bilietus Dažniausiai užduodami klausimai

Informacija apie keltus -bendra

Informacija apie keltus bendrai visiems maršrutams

Informacija apie keltus ir kelionę keltu jums siunčiama elektroniniame biliete ar spausdinama vietoje jums atvykus į biurą.

Turėti spausdintą kelto bilietą uoste šiais laikais nėra būtina. Užtenka bilieto numerio. Yra uostų, kur nereikia net bilieto numerio ir vartai atpažįsta automobilio numerį, tačiau taip yra  dar ne visur. 

Daugelyje terminalų jau yra įdiegta savitarnos registracija. Registruojantis savitarnoje reikia suvesti bilieto numerį (kartais papildomą saugos kodą, kurį siunčiame jei keltų linijai kuria kelsitės tai yra reikalinga). Savitarnos aparatas iškart išspausdina įlaipinimo korteles (raktus kajutėms).

Visgi išlieka prievolė pasitikrinti informaciją apie kelionę keltu, kelionės detales, gavus elektroninį laišką.

Svarbiausia pasitikrinti kryptis, datas, vardus, pavardes, mašinos numerius. Labai svarbu pasitikrinti, ar viskas kelionės išklotinėje teisinga: datos, uostai, keleivių skaičius, mašinos dydis. 

Užsakinėjant bilietą, klientas yra atsakingas už teisingų savo transporto priemonės matmenų pateikimą. Jei registracijos metu uoste paaiškės, kad transporto priemonės matmenys bus didesni, nei nurodyta biliete, klientas gali būti nepriimtas į keltą. 

Informacija apie keltus - registracija

Informacija apie  registraciją į keltus

Laivynai pasilieka sau teisę keisti laivų išvykimo ir atvykimo laikus dėl blogų oro sąlygų, nenumatyto gedimo ir tt.

Prieš kelionę privalote pasitikrinti elektroninį paštą, kuriame gali būti iš mūsų persiųstas pranešimas su informacija apie kelto išvykimo laiko pasikeitimą.

Rekomenduojame mums parašyti savo kontaktinius telefono numerius, kuriais būtų galima su jumis susisiekti, iškilus bet kokiems klausimams, ar pasikeitimams ir kur galėtume pranešti naujausiai informacija apie keltus, su kuriais keliaujate.

Nenurodžius telefono numerių, visą aktualią informaciją apie keltus, kuriais keliaujate, pateiksime elektroniniu paštu, iš kurio gavome užsakymą.

Mes neprisiimam atsakomybės tais atvejais, jei klientas neturės galimybės susipažinti su aktualia informacija apie keltus, apie kelionės pasikeitimus dėl kliento nepasiekiamumo ( atjungtas telefonas, neteisingai nurodytas telefono numeris), ar elektroninio ryšio sutrikimų (tokių kaip perpildyta gavėjo elektroninio pašto dėžutė, neįmanoma pristatyti gavėjui elektroninio pašto dėl aukštų saugumo nustatymų, klientas neturi galimybės pasinaudoti internetu ir pan.) ar kitokių trukdžių atsiradimo, dėl kurių klientas negalės išvykti naujai nurodytu laiku. Kelionių organizatorius „Laivė” neatsako už vartotojo nuostolius, jei nuostoliai buvo patirti neatsižvelgus į “Laivė” rekomendacijas ar vartotojo įsipareigojimus arba nesusipažinus su šiomis taisyklėmis, nors tokia galimybė vartotojui buvo suteikta, arba savaip jas interpretavus.

Jei Jums kyla abejonių, ar teisingai supratote taisykles, bilietų kainas, išvykimo laiką ir kita informaciją apie keltus, visada galite kreiptis pagalbos į “Laivė” el. pašto adresu laive@laive.lt, ar telefonu 8-674-10662, facebook Keltu bilietai Laive žinute.

Vykstant su automobiliais į / iš Švediją (Švedijos) ir Vokietiją (Vokietijos) registracija į keltą baigiasi 90 min iki išvykimo. Jeigu keleivis atvyksta vėliau, nei 90 min  iki išvykimo, laivynas pasilieka teisę neįleisti keleivio/ių ir automobilio/ių į keltą, negrąžinti pinigų ir nekeisti išvykimo datos. Išimtis keltas Talinas Stokholmas, Gdynia Karlskrona, kur registracijos laikas 60 min.

Keltuose, kurie plaukia trumpiau nei 4 valandas (keltai į/iš Suomija(-os), Anglija(-os), keltai tarp Danijos-Vokietijos ir kiti trumpi maršrutai), registracija vyksta 1 valanda prieš išplaukimą ir baigiasi 30 min iki išplaukimo.

Vėluojant į VikingLine, Eckeroline, Stenaline, DFDS keltus, bilietus galima pakeisti tik likus daugiau nei 4 val iki išvykimo, bet neanksčiau 8 valandos ryto ir  nevėliau 1730 val vakaro).

Tallink keltų bilietus para iki išvykimo (nebent esate įsigiję specialų draudimą asmeniui 5 Eur, leidžiantį keisti bilietus ir mažiau negu para iki išvykimo).

Informacija apie keltus - uostai

Informacija apie keltų uostų adresus

⚓ Suomija

Helsinkyje (TALLINK, Eckeroline): Helsinkyje: Tyynenmerenkatu 14;

Helsinkyje (Viking Line): Katajanokanlaituri 8;

⚓Švedija 

Kapelskare: Kapellskars hamn, SE-76015, Rootsi, Graddo;

Karlshamne: Öresundsvägen 49 SE-374 31 KARLSHAMN;

Nynashamne Norvikvägen 26, 149 45 Nynäshamn;

Stokholme; Hamnpirsvägen 10;

Trelleborge: Norra Nyhamnsgatan 1b;

⚓Vokietija 

Kiel: Ostuferhafen 15;

⚓Lietuva

Klaipėdoje: Baltijos pr 40 (DFDS); Minijos g  180 (TT LINE);

⚓Estija

Paldiski: Peetri 11;

Taline (TALLINK): D TERMINALAS: Pikksilma 19/2;

Taline (VIKING LINE, Eckeroline): A-Terminal Sadama 25;

⚓Latvija

Rygoje: Eksporta iela 3a;

Ventspilyje: Darzu iela 6.

Jeigu sąraše nerandate jums reikalingos informacijos apie keltus, uostus

Klauskite . Telefonas pasiteiravimui: +370-674-10662

Informacija apie keltus - FAQ

Dažniausiai užduodami klausimai

Kada plauks Rygos keltas?

Šiuo metu  nėra informacijos apie keltus Ryga Stokholmas. Nėra  informacijos, kada bus atnaujintas šis maršrutas.  Greičiausia tai įvyks pasibaigus karui.

Ar galiu keisti kelionės datą, kryptį?

Kelionės datą ir kryptį keisti galima, jeigu kelto bilieto taisyklėse nenurodyta kitaip. Kelionės datos ir krypties keitimas yra mokama paslauga jeigu perkant bilietą, nebuvo nupirktas Flexi papildymas.

Jei užsidedu bagažinę ant automobilio, ar reikia keisti bilietą?

Jei užsidėjus bagažinę, bendras automobilio aukštis nuo žemės iki viršutinio taško viršija iki tol buvusius išmatavimus kelto biliete, tuomet reikia pakeisti automobilio kategoriją ir atlikti priemoką.

Ar galiu keliauti su gyvūnu?

Su gyvūnu keliauti galima visais keltais. Kelionės su  gyvūnu sąlygos priklauso nuo keltų kompanijos taisyklių. Taisyklės labai skirtingos. Jas galite rasti aprašytas prie kiekvieno maršruto.

Ar galiu keisti keliaujančių asmenų duomenis, automobilio numerius?

Automobilio numerį ir keliaujančių asmenų vardus pavardes galima keisti nemokamai iki  registracijos į keltą, išskyrus Tallink keltų kompanijos bilietuose. Ruošiantis keliauti su Tallink  (Talinas Stokholmas, Paldiski Kapelskaras, Helsinki Stokholmas, Talinas Alandai keltų maršrutais) duomenis biliete galima keisti para iki išvykimo, jeigu  nėra nupirktas Flexi kuponas, leidžiantis keisti duomenis ir išvykimo dieną.

Ar keltas plaukia per stiprų vėją?

Priklauso nuo to, kada prasideda vėjas. Keltams, kai jie  yra jau išplaukę į jūrą vėjas nėra pavojingas. Vėjas labiausiai pavojingas tada, kai reikia įplaukti į uostą ar iš jo išplaukti. Dėl to laivo kapitonas turi ypatingai tikslias prognozes ir sprendžia tik jis ar gali jo laivas tą dieną išplaukti.

Ar maitinimą geriau užsisakyti kelte ar iš anksto užsakant bilietą?

Maitinimą pirkti kartu su kelto bilietu, visada pigiau, negu  pačiame kelte kelionės metu.

Ar galima užsisakius ir apmokėjus bilietą vėliau jį atšaukti?

Galimybė atšaukti priklauso nuo: keltų kompanijos taisyklių; kada perkate bilietą ir kiek laiko  likus iki  kelionės norite atšaukti. Atsakyti bendrai į tokį klausimą negalime, tačiau visada rekomenduojame jeigu tik yra galimybė pirkti Flexi tipo bilietus, kad būtų daugiau galimybių esant reikalui atšaukti bilietus.

Ar yra koks daiktų sąrašas, ko negalima įsinešti i keltą?

Į keltą negalima įsinešti daiktų, kuriuos draudžia turėti įstatymai, muitinės taisyklės šalių tarp kurių plaukia keltas. 

Kur gyvūnas būna kelionės metu?

Gyvūnai gali keliauti specialiose kajutėse kartu su Jumis arba transporto priemonėse. Saltuoju laikotarpiu, su augintiniais galima keliauti tik kajutėse, pritaikytose gyvūnu transportavimui.

Ar gali nepilnametis vaikas keliauti be tėvų ir ar būtinas tėvų leidimas jam vykstant su ji lydinčiais suaugusiais?

Po ES ir Šengeno šalis vaikas vienas gali keliauti  nuo 16 metų. Keliaujant jaunesniam asmeniui laivu reikalingas vieno iš tėvų sutikimas.

Ar galiu likti automobilyje, kol keliasi keltas

Likti automobilyje, kol keliasi jūrinis keltas negalima. 

Automobilių deniai uždaromi ir kelionės metu į juos patekti negalima, išskyrus atvejus, kai automobilyje paliekamas gyvūnas ir jo lankimo laikas suderintas su įgula.

Kokie dokumentai reikalingi norint keliauti su gyvūnu?

Gyvunas turi buti identifikuotas, t.y., turėti mikrocipa.

Gyvūnas turi turėti ES „Gyvūno augintinio pasą“.

Visi vyresni nei 3 mėn. amžiaus gyvūnai (šunys ir katės) turi būti paskiepyti nuo pasiutliges ir kitu virusinių ligų. Įrašai apie atliktus skiepus turi būti įrašyti „Gyvūno augintinio pase“.

Ka daryti, jeigu vėluosiu i keltą?

Jei bilietą pirkote pas mus, nedelsdami skambinkite mums dar prieš baigiantis registracijos laikui. Jūsų bilietą pakeisime į vėlesnę kelionę. Jei bilietą pirkote ne pas mus, skambinkite ten kur pirkote.

Pasirūpink saugia kelione keltu

užsisakyk bilietus ir gauk visą reikalingą informaciją apie keltą

×
Skip to content