Prieš patvirtindami mokėjimą- prašome susipažinti su paslaugų teikimo sąlygomis
Prieš patvirtindami mokėjimą, Jūs ir kiti į Jūsų užsakymą įtraukti asmenys privalote perskaityti ir susipažinti su šiomis Keleivių užsakymų registravimo ir keleivių vežimo sąlygomis . Šios Sąlygos taikomos visiems užsakymams, kuriuos keleivis pateikia per IĮ Laive, visiems keleivių vežimams, kuriuos atlieka mūsų atstovaujamos keleivių vežimo kompanijos pagal keleivių vežimo sutartį. Keleivių vežimo sutartis galite rasti kiekvieno vežėjo internetinėje svetainėje arba prašyti mūsų, kad ją jums pateiktume.
Prieš patvirtinant mokėjimą- labai svarbu pasitikrinti, ar viskas kelionės išklotinėje teisinga: datos, uostai, keleivių skaičius, mašinos dydis. Tikrinti reikia prieš mokant. Apmokėdami bilietą patvirtinate, kad viskas užsakyta teisingai Jūsų duomenys kuriuos pateikėte užsakymui išliks apsaugoti, galiojančios Privatumo politikos, apie kurią daugiau galite sužinoti tinklapyje LAIVE.LT
Norėdami keisti ir atšaukti transportavimo paslaugas, turite vadovautis jums siųstomis taisyklėmis, kurios pateikiamos su kiekviena rezervacija atskirai. Taisyklės pateikiamos, pagal jūsų užsakytą maršrutą, kryptį, datą ir bilieto specifikacijas. Išsamesnes taisykles, galite rasti kiekvieno vežėjo internetinėje svetainėje, pagal tai kokios kompanijos bilietą užsakote.
Laiku negavus mokėjimo , Jūsų bilietą anuliuosime be atskiro įspėjimo. „Laivė“ neprisiima atsakomybės už piniginių lėšų įskaitymo vėlavimus, atsirandančius ne dėl mūsų kaltės Apie gautą mokėjimą Jus informuosime elektroniniu laišku 12 valandų bėgyje. Jei atlikote mokėjimą ir negaunate iš mūsų tai patvirtinančio pranešimo, prašome su mumis susisiekti.
Laivynai pasilieka sau teisę keisti laivų išvykimo ir atvykimo laikus dėl blogų oro sąlygų, nenumatyto gedimo, dėl vyriausybių įvestų ribojimų- ir tt. Prieš kelionę privalote pasitikrinti elektroninį paštą, kuriame gali būti iš mūsų persiųstas pranešimas apie kelionės laikų ar sąlygų pasikeitimą. Rekomenduojame mums parašyti savo kontaktinius telefono numerius, kuriais būtų galima su jumis susiekti, iškilus bet kokiems klausimams, ar pasikeitimams. Nenurodžius telefono numerių, visą aktualią informaciją pateiksime elektroniniu paštu, iš kurio gavome užsakymą. IĮ Laivė neprisiims atsakomybės ir tais atvejais, jei klientas neturės galimybės susipažinti su aktualia informacija apie kelionės pasikeitimus dėl kliento nepasiekiamumo ( atjungtas telefonas, neteisingai nurodytas telefono numeris), ar elektroninio ryšio sutrikimų (tokių kaip perpildyta gavėjo elektroninio pašto dėžutė, neįmanoma pristatyti gavėjui elektroninio pašto dėl aukštų saugumo nustatymų, klientas neturi galimybės pasinaudoti internetu ir pan.) ar kitokių trikdžių atsiradimo, dėl kurių klientas negalės išvykti. IĮ „Laivė” neatsako už vartotojo nuostolius, jei nuostoliai buvo patirti neatsižvelgus į “Laivė” rekomendacijas ar vartotojo įsipareigojimus arba nesusipažinus su šiomis taisyklėmis, nors tokia galimybė vartotojui buvo suteikta, arba savaip jas interpretavus. Jei Jums kyla abejonių, ar teisingai supratote taisykles, bilietų kainas, išvykimo laiką ir kita, visada galite kreiptis pagalbos į “Laivė” el. pašto adresu laive@laive.lt, ar telefonu 8-674-10662, facebook žinute.
VISA kortelės
Mokėti galite ne tik internetiniu pavedimu, bet ir VISA kortelėmis telefonu, internetu
Mastercard kortelės
Mokėti galite ne tik internetiniu pavedimu, bet ir Mastercard kortelėmis telefonu, internetu
“Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.”